Назва проекту Подорож у майбутнє.
Назва навчальної теми Літосферні плити. Рух літосферних плит, гіпотеза
дрейфа материків та океанів.
Основний та другорядні предмети Географія, математика.
Вік учнів, клас 11 -12 років, 6 клас.
Назва навчальної теми Літосферні плити. Рух літосферних плит, гіпотеза
дрейфа материків та океанів.
Основний та другорядні предмети Географія, математика.
Вік учнів, клас 11 -12 років, 6 клас.
Стислий опис роботи «Подорож у майбутнє» -
проект за темою Літосферні
плити та рух
літосферних плит. ; 6 клас Учні створюють карту світу через 5 млн . років,
використовуя дані про швидкість та напрямок
руху літосферних плит. Учні поділяються
на групи. У кожної групи свої назви літосферних плит. Учні використовують засоби ІКТ .
Навчальні цілі Цілі та очікувані
результати навчання учнів - Вміти швидко та ефективно шукати інформацію,
критично та компетентно оцінювати інформацію, вміти вірно та творчо
використовувати дані для вирішення проблем, З’ясувати
причинно-наслідкові зв’язки, ґрунтовне доведення та розуміння ідей; сформувати
в учнів знання про сучасний рельєф, історію розвитку й формування рельєфу
Землі, навчитися прогнозувати рухи літосферних плит та створення інтерактивної карти « Рухи літосферних плит
Землі».
Опис оцінювання На початку проекту
вчитель використовує мозковий штурм та метод « асоціативного куща». Для цього
тема нашого уроку записана на дошці та на аркушах паперу – використовуємо
анкетування та опитування за асоціацією. Надалі , метод « Думаємо - Об’єднуємось
-Ділимось». . Використовуємо самостійну роботу в групах , яка самооцінюєтьмя ( фасілифікація), а також метод схема «
Знаю - Хочу дізнатися я- Дізнався» ( схема З-Х-Д ) . Наприкінці
проекту, відбувається демонстрація та захист кінцевого продукту - карти Землі, оцінювання роботи кожної групи проводиться за допомогою таблиці Контрольний список для презентації .
Діяльність учнів та вчителя Учні класу поділяються на 3 групи. 1 група – « Дослідники Африки та Євразії» 2 група – « Дослідники Північної та Південної Америки», 3 група – « Дослідники Антарктиди , Австралії» На початку проекту учні знайомляться з презентацією проекту. Учні знайомляться з ключовими та тематичними питаннями . Перед початком проведення проекту необхідно обговорити з учнями , як знайти джерела достовірної інформації. Кожна группа учнів, теж представила свої презентації. В презентації вони представили свої розрахунки рухів літосферних плит. Учні представили свої висновки за данною темою.
Відомості про автора Петлевська Вікторія Олегівна
Географ, викладач географії
Харківська гімназія № 13
м. Харків
Відомості про тренінг дати проведення - 10 -14 вересня 2012
Діяльність учнів та вчителя Учні класу поділяються на 3 групи. 1 група – « Дослідники Африки та Євразії» 2 група – « Дослідники Північної та Південної Америки», 3 група – « Дослідники Антарктиди , Австралії» На початку проекту учні знайомляться з презентацією проекту. Учні знайомляться з ключовими та тематичними питаннями . Перед початком проведення проекту необхідно обговорити з учнями , як знайти джерела достовірної інформації. Кожна группа учнів, теж представила свої презентації. В презентації вони представили свої розрахунки рухів літосферних плит. Учні представили свої висновки за данною темою.
Відомості про автора Петлевська Вікторія Олегівна
Географ, викладач географії
Харківська гімназія № 13
м. Харків
Відомості про тренінг дати проведення - 10 -14 вересня 2012
м. Харків, вул.. Пушкінська 24, КВНЗ
Харківська академія неперервної
освіти»
Комментариев нет:
Отправить комментарий